September 12, 2012

Ingin Membuat Tempahan Kek / Cupcake??

Assalammualaikum....

Hye uoollss.... sihat?? kali ni aku nak promote my sister nyer KEK/CUPCAKE yg dia buat sendiri.... Dalam adik beradik aku, yang perempuan ada 3orang jer termasuk aku... So, kakak aku yg ke-3 ni, ikot jejak langkah arwah mak kami... suka memasak dan buat kek, kuih muih n yg berkaitan dgn masakanla....Aku??? tukang rasa bolehla...hehehhehe....kurang minatlah bab2 kene duk dapur nie (itulah kelemahan aku)....klu bab deco mendeco rumah ker yg itu boleh suruh aku....sbb aku memang suka buat bab2 kemas n mendeco nie....oppss...ok2, kite cerite psl kek plak...

Mulanya, my sis ni suka mencuba, lepas tu bagi anak n laki dia try mkn...mcm2 kek la my sis buat....lama2 bila orang rasa n kawan2 my sis pon dah rasa, my sis pon bermulalah langkah pertama dgn mengambil order skit2... xdinafikanlah, semua kek n cupcake yg my sis buat nie memang sedap (bukan nak ambil hati, tapi memang berbaloi la...)... feedback dri mereka2 yg order pon sgt2 puas hati dgn hasil dri my sis...maybe agak mahal skit harganya tapi rasa sgt berbaloi dgn harga yg diletakkan.. sbb my sis menggunakan bahan yg bermutu dan semestinya halal....

Bagi mereka yg pencinta kek n teringin utk menempah bolehlah contact dgn my sis...tapi my sis duduk kat KEMPAS, JB... bagi yg area JB, maybe my sis amek tempahan kot... klu luar kawasan aku xpasti... ^_^


Moist Chocolate Cake with Strawberry

BLUEBERRY CHEESECAKE BERSALUT COKLAT

 OREO CHEESECAKE
kek paling aku suka....sedap giler kottt.... 
nyummmnyummmm.....

BLUEBERRY CHEESECAKE

 Red Velvet with Chocolate n Lemon Cream Cheese

 KEK CARAMEL

KEK CARAMEL PELANGI

 CUPCAKE HANTARAN



**psstttt: mesti korang terliurkan tengok..aku yg adik dier nie pon xdpt rasa semua tu... huhuhuhuhu....klu dekat memang dh merasa semua tu....nie hari2 post kat fb.. terliur aku dibuatnyer...kakak yg kejam... tapi aku syg sbb pandai msk cam arwah mak..ngeee.....
(kak ina: dah bacekan...sila belanjer orang eh!!! ^_^)

 

0 ulasan: