Januari 28, 2011

Pagi yang INNERSHINE.....!!!!

Anda mahu pagi anda menyinari bak mentari pagi???
Jom kite minum INNERSHINE...
wahhh...aku promote nie...mane tahu tetibe leh jadi model INNERSHINE ganti maya karen tu...
huahauhauahauhaua...jauh skali kan....mata dah cam KUNGFU PANDA....
ade hati nak jadi model INNERSHINE...

oklah mesti korang nak tahu nape aku tetibe minum INNERSHINE nie....
aku pun xtahu sbb ape,tapi memang dah lama teringin nak minum...
So, mase jalan2 kat alamanda..jap lagi ade promotion kat watson....
1 beg tu xsilap aku ade 8botol dalam RM30.00++.. aku xbape igt la....

oooo..aku baru teringat,sbb aku ape minum INNERSHINE nie...
sbb aku nak mata yang cantik...heuheuheuheu....
xkisahla sbb ape,yg penting aku dah start nak menjaga kesihatan...
sbb selama nie aku wat xpedulik jer...

Aku telah memilih
Rasenye amatla sedap..cam rase Ribena...okla...nasib xrase pati ayam,mau keluar balik....
So, tunggu apelagi..jomla kita mencuba..
utk keterangan lanjut korang boleh la pegi kat sini....
 


Sila abaikan mata aku yang macam KUNGFU PANDA....

0 ulasan: