Januari 10, 2011

Masa Untuk Happy Bonanza!!!!

Mengapa aku happy hari ini???
korang semua nak tahu ke kenapa aku happy???
layan dulu gambar kat bawah nie....

comel x kami?
aku suka gambar nie sbb AIMAN senyum sgtla comel....
MELOR pun pandai senyummmm....
cam lagu....
SENYUM...XPERLU KATA APA-APA...
ngeee.....=)
eh2..dah lari tajuk nie.....korang nak tahu aku happy sbb ape????
hehhehehehehehe....
sbb....pagi tadi ada org kejutkan aku bangun tido.....
weee.....(korang mesti pelikkan setakat kejutkan bangun pagi pun nak happy)
ehh2....bagi aku memangla tersgt happy tau...bukan slalu mcm tu...dan memang xpernah pun....
yg xleh blaaahhhh,happy punyer psl terus segar bugar mata aku pagi tadi bangun....
kalau x sebelum nie,punye la liat nak bukak mata nie....
bile dgr jer suara itu,terus....oohh...terharunya.....
thankssss.....comel sgt2....
(~_*)

0 ulasan: