Januari 03, 2011

Mahu Bercuti...????

Hari nie nak bercerite tentang kau dan aku....Ehh2...silap la....kita nk story psl bercuti....kite ade tempat2 yg teringin sgt2 nak pegi....
Jom kite tengok tempat-tempat percutian yang diidamkan....

1. UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE
-aku memang nak pegi sgt... xdpt pegi kat obersea pun xpe la... sbb kat singapore dah buka...
dekat n xla mahal sgt...

2. PULAU PERHENTIAN, TERENGGANU
-teringin nak pegi pulau2 sbb nak maen snorkelling n dikelilingi dgn ikan2 yang cantik2 n pelik2...
saye suke sbb airnyer transparents.....huahauhauahauhau....

3. PULAU MANUKAN SABAH
-lagi 1 pulau yg aku idamkan utk bercuti disana...see...cantiikan???
xsabar rasenyer nak pegi sana...


4. BEIJING
-wahhh..seronokknye kalau dpt bejalan-jalan ke negara org kan...
aku memang teringin sgt2 nak pegi Beijing,lagi2 musim sejuk,teringin nak maen salji...wahhh..bykknyer aku teringin...cam org mengandung lakkan...semuanyer teringin..huhuhuhuhuhuhu.....


5. KOREA
- mesti ramai yg nak pegi korea kan??? aku kalau boleh nak pegi tempat pengembaran WINTER SONATA... aku dengar2 org ckap,tempatnyer cantik2... lagi2 kalau pegi PULAU JEJU..... tapi kosnyer agak mahal la,nie yg nak kumpul wet nie....tpi kalau buat tempat utk honeymoon pun best gak kan....  =)

erkkk..dah hbis dah..sikitnyer tmpat yg aku nak gi...huhuhuhuhu...sbenarnyer byk...tpi aku pilih yg nie je la dulu....klu agak2 ekonomi dah memang stabil,xpyah pk2 nk byar tu..byar nie...dh memang duit yg ade utk joli jer...confirm la aku nk gi jelajah EUROPE ker.....gi HAJI or UMRAH ker (insyallah).... klu boleh 1 dunia nie la aku nk terokai..tapi xkan la dptkan..huhuhuhuhu...angan2 mat jenin jer... korang pun mesti ade tempat2 cuti yg korang nak pegi @ dah pegi ker...jom la kongsi ngn kite...da..daaa....

0 ulasan: