Januari 18, 2011

Mencari Baby Gap yg Berpatutan dan Berkualiti???

Mari sini aku nak promote kat korang... bukan utk yang dah ade anak je tau... yg xde pun boleh beli what... beli tuk anak saudara, anak kawan, adik saudara, yg ada adik kecik2 lagi tu dan utk sape2 jela....design memang cantik2 n sesuai untuk semua lapisan kanak-kanak... kalau korang nak beli untuk simpan anak korang akan datang pun boleh juga...hehehehehehehh... ada ker orang camtu???

Oh...ini bukan aku jual yek.... aku cume tolong orang promotekan jer... Baju Gap nie kakak aku yg jual....mane tahu aku promote nie leh dpt promotion ker.... xmahal pun, murah jer....terus dari kilang tau.... sbb tu murah...  kalau ko beli kat kedai mau makan ratus2 gak...x silap aku saiz dalam 12bulan - 5 tahun yek.... lebih dri tu xtahu lak ade saiz ke x...untuk pertanyaan lanjut sila klik link nie....  




SELAMAT BERSHOPPING....!!!!

0 ulasan: