April 29, 2010

Tournament Bowling 2010...

Setelah lebih kurang sebulan xde story baru... nie nak updte la nie...cerite dah lame.. tpi xdela lame sgtkan.. bulan lepasnyer crite... sbb byk kje nk buat.. nk edit gmbar bagi cntik.. bru la sedap nak cerite n upload gmbar... klu gmbar xcantik,xde sape lak yg nk dtg tgk blog aku kan??? ok2...kite balik semula ke tujuan story nie... bulan lepas ofis aku ade wat  tournament bowling.... ramai gak la penyertaan.. kire cam ganti Family day yg xjadi2 nie.. sejak aku masuk dah 2 tahun aku xmerasa family day ofis aku nie... akhirnyer berjaya gak wat rancangan maen bowling... kire oklah.. dari xde langsung aktiviti keluarga...

Kejohanan Boling Tertutup Penerbit UKM diadakan pada 11 April 2010...dalam kol 9.30 pagi kiteorg dh kne ade kat sane... excited beb!!! tido mlm pun xlena ok...hehehehehe... teruk aku nie.... pastu dlm kol 10.00 pagi memang dah penuh la tempat tu.. nampak hijau jer.. sejuk mate memandang..heheheheh.... jom layan dulu gmbar2 kat bawah nie....

masa nie diberi mase 10 minit test2 baling la...heheheh.. amek feel....
posing tetap ade...dimana ade camera disitu ade aku..hahahahhaha...
nie menang kategori kumpulan(high score)..
kiri tu aku dpt tempat ke-3...akhirnyer dpt gak trofi... kanan nie dpt cabutan bertuah...
nie geng2 bujang yg ade dlm ofis aku... kami telah membolot hamper ngn trofi...

kiri tu dgn ikhwan.. dier dpt tmpat ke-3 gak tpi kategori lelaki la...kanan adelah fmly en awie...
habis je.. perut kami lapor yg amat...sbb memang xde mkn2.. kami hanyer dibekalkan kuih dan air jer... so, lunch kami kat kedai mamak... tu pun mkn ala kadar jer... huhuhuhuhu.. nak kate celebrate tu xdelah.. laen la klu menang dpt hadiah duet kan.. ngeee.....tapi syok la.. sbb dpt knl ahli keluarga ofis yg laen kan... pastu dpt eratkan silaturrahim... memang seronok giler...lepas la tension2 kat pejabat tu.. heheheh... memandangkan ade piala pusingan.. so, tahun depan ade lagi.. harap2 hadiahnyer lagi lumayan lak ek.. jumpe la kite ditahun hadapan....tatataatatta....~~~~~
Photobucket

0 ulasan: