April 08, 2010

Malam Khatam Quran...

Salam....permulaan mesti baik,sopan.. huhuhuhu...eh2!!! ape kene mengena ngn tajuk entry lak ek!!! hahahhahaah...xdelah nie nak jaja gmbar2 time aku cuti lame2 mase bulan 3 tu.... aku bercuti sbb ikut housemate aku balik rumah dier... abg dier nak kawen.. so, aku pun nak menyibuk gak la...sbb aku suke tgk org2 kawen nie... pastu start la aku berangan kan.. bile la aku nak duk atas pelamin tu..hahahahahaahha...gile keji aku nie...!!! errrmmm...alaahhh..bukn aku sorng camtu..korang..korang.. yg bujang tu pun camtu gak kan???? xyah la nak dolak-dalih... xnak ngaku la tu....huhuhuhuhu.... 

sepatutnyer aku xde kat majlis kenduri nie...aku nk ikut ofis aku gi bengkel FOTO kat Hutan Belum,Grik, Perak...tpi disbbkan member punyer pasal..aku tolak tawaran tu...huhuhuhuhu..tpi nasib la aku xpegikan... sbb mber2 ofis aku yg pegi,balik 2 jer terus jadi org gelap..hahahhahahahaah..giler hitam kulit dorang... smpai mengelupas cam ular tukar kulit....eeeeeeeee.....Ssssserrrrrammmmmm.........!!!!! dh la aku nie jenis susah nk putihkan kulit.... takot cek aiii...!!!! mungkin ade hikmah aku xpegi kot...huhuhuhuhu....

ok2..kite cerite laen..dh lari tajuk nie.... sblum hri kenduri kawen tu.. ade kenduri Khatam Quran... anak2 buah housemate aku yg khatam... mlm tu Tema PINK ok!!! aku pun sblum dtg tu cri2 la bju pink..hahahah..smpai camtu skali tau!!! jom layannnn....

<<<>>>>>nie beg utk jemputan khatam Quran....

<<<<>>>>bunga telur colour oren,sbb tema kawen oren...

dari kiri: Balqis, Mira, Suraya, Mysara

seronok dpt jumpe kawan sek lame... 11 thun xjumpe...
bile jumpe haruslah bergambar dgn rakusnyer..huhuhuhu

dari kiri: Ella, Suraya, Aku, Tini

Tuan rumah duk tengah2 tu...Aiman....

kan aku dh ckp...nie bru ckit..ade lagi tau gambar2 kami..tgu je la next entry...

ade rupe model x???
hehehehehehehhehehe..nk juga amek gmbr kat sinie...

Photobucket

0 ulasan: