Mei 10, 2010

Karikatur dari DOODLEDESIGN.......

Mari..mari..mari... tengok ini entry... meh sini rapat2 sikit..hehehehehhe... nak cerite nie...kite nak tolong promotekan blogger ni punyer hasil kerja...banyak best wooo... klu la aku yg buat confirm jadi laenkan... heheheheheeh... actually dah lame cri blog or seseorg yg boleh lukis karikatur/potrait.... sbb nak buat 1 present for someone...aku nie jenis suke bagi benda yg laen dripada yg laen la...cam org jarang buat la... senang bekerjasama dgn cik punye blog nie yg dikenali sbgai ET... ko ckp je nak mcm mane.. insyallah ET boleh buat... dan kadang2 Et akan bagi cadangan la konsepnyer mcm mane kan...utk nampak lebih comel dan smart.... dan korang akan berpuas hati dgn hasil kerjanya.... harga pun berpatutan... so, aku telah menempah 1 lukisan karikatur yg bagi aku sgt COOL... lepas nie memang akan aku cari ET la klu nak tempah lukisan lagi.. huhuhuhuh... bukan bodek ok.. tpi realiti...klu korang nak tgk lagi hasil kerjanyer sila la klik link kat bawah nie...

*klik link atas nie jgn klik banner....

Sebelah kiri nie la lukisan yg aku tempah... COOL kan???
sebelah kanan tu contoh yg ET telah buat....

Photobucket

0 ulasan: