Ogos 30, 2012

AMERANEM | Persiapan E-Day...

Bismillahirrahmannirrahim....
Assalammualaikum wbt, Alhamdulillah, bila 1st step utk kearah membina masjid nie selesai, tetibe rasa neves bila pikirkan hari langsungnyer... pejam celik pejam celik...tolak waktu tido, makan, kerja, buang air, mandi dan membuang masa....rasa mcm sehari 2 jer tinggal..hehehhehehe.... Bila tarikhnyer?? nanti dah dekat kite bagitahu ok....^_^

Nie nak cerite persiapan utk E-Day aku...simple jer..sbb semuanyer last minit ok... hantaran utk kedua belah pihak aku yg deco sendiri.... beli brg2 utk deco nie pom pergi sendiri kat Nilai 3... 2 minggu sebelom nak raya aku g cari. so, 2hari lagi nak raya, aku gigih siapkan utk 2 belah pihak..hehehheheeh.... aku pk sbb tunang je kan..so, simple je lah hantarannyer... korang rasa ok x??

 Hantaran untuk pihak Lelaki

 Hantaran untuk pihak Perempuan

 Berkenaan dengan mini pelamin nie pun aku buat sendiri... sbb brg2nyer dah ade, tinggal nk hias jer...simplekan?? yang penting nampak sweet...^_^

 nie plak pasal busana aku.. sgt simple... ramai puji baju nie cantik... memang cantik dan sgt susah untuk dptkannyer..huhuhuhuhu..... (baju nie nampakkan aku chubby @_@)

 Tudung/Shawl: Sugarscarf

 untuk makluman pada mereka yg nak bertunang or nikah dan memerlukan perkhidmatan deco hantaran dan mini pelamin yg simple boleh la emailkan kepada kita, sbb kita pun mengambil upah untuk buat hantaran dan mini pelamin.... < chokkelat26@yahoo.com >


 

2 ulasan:

Rosalia berkata...

cntik :D tahniah dh tunang. kakak kita pun baru tunang sabtu epas. semoga selamat sampai majlis nty. amin

athirah berkata...

selamat bertunang ;D


http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/08/apa-la-sangat-bakti-siswa-ni.html