Ogos 29, 2012

AMERANEM| My Engagement Day - 20082012

 Bismillahirrahmannirrahim......
Assalammualaikum w.b.t untuk semua yg sudi menyinggah blog aku yg xseberapa nie... mintak maaflah sbb lame giler xupdate... byk perkara yg berlaku secara sengaja atau tidak... so, sbgai permulaan yg baru dalam hidup aku...so, aku dah lupakan semua yg lepas dan mahu mulakan hidup yang baru... aku tahu kita nie manusia biasa yg xkan lari dari masalah dan dugaan setiasa ada... Insyallah, klu niat kita betul dan nekad, ALLAH SWT akan tolong hambanya ini... 

Sebelum aku merepek panjang, baik aku pergi ke jalan yang lurus (ayat nak skema) heheheheh.... malu plak nak cerite, tapi aku update nie selepas mendapat keizinan dri En Tunang... 

Ok, tanggal 20-8-2012 (raya ke-2 yek kawn2)... asalnyer nak jadikan majlis RUMAH TERBUKA, tapi dah alang2 kan, jadilah MAJLIS RUMAH TERBUKA & PERTUNANGAN.... Actually kami (aku & en tunang) xrancang pom nak bertunang, hanya utk merisik jer... ntah mcm mane,dtg plak idea en tunang nak juga buat majlis bertunang nie... korang tahu x bile en tunang bgitahu nak bertunang nie????? sebulan sebolom tarikh tunang tu... tak ke kelam kabutnyer aku nak buat persiapan... last2 semuanyer last minit...macam2 hal la, dugaan gak nak buat majlis nie... (Hanya ALLAH SWT jer yg tahu perasaan aku time tu..) Tapi, ALHAMDULILLAH.... akhirnya majlis berjalan dgn lancar dan semua happy....

 **tgn i menggigil ok time nie... bakal mak mertua siap ckp lagi 
bakal mak mertua: "nape tgn sejuk sgt??"
aku: ^_^ (nevesla makcik)<< ckp dlm hati yek kwn2...



with abah n mak tiri

 bersama dgn anak-anak buahku yg comel2 semuanya...
**yg lelaki pegang kete mainan tu adik saudara yek... bukan anak buahku.. ^_^

 With My Siblings yg bertungkus lumus menjayakan majlis nie
**tq so much n i love u ollsss....xde korang sape nak tlgkan... = (

 With Family En. Tunang....

 aauuwww...
En. Tunang malu2 gitu...termasukla i ok.. ramai sgt penonton..^_^

 En. Tunang bawak lari jap g amek gambar kat tepi sawah..heehehheh...
Sawah time nie tgh cantik..sbb semuanyer kehijauan...
**pssttt: u mcm tau2 jer i memang suke amek pic kat sawah... ^_^
 Last dari kami
AMER & ANEM

Doa Mohon Panjang Jodoh

ALLAAHUMMA ALLIF BAINANAA KAMAA ALLAFTA BAINA AADAMA WA HAWWAA’A WA KAMAA ALLAFTA BAINA YUUSUFA WA ZULAIKHAA WA KAMAA ALLAFTA BAINA SAYYIDINAA ‘ALIYYIN WA FAATHIMATAZ ZAHRAA’ WA KAMAA ALLAFTA BAINA SAYYIDINAA MUHAMMADIN WA KHADIIJATAL KUBRAA WA ‘AA’ISYATAR RIDHAA.

“Wahai Allah! Satukanlah kami sebagaimana telah Engkau satukan antara Adam dan Siti Hawa, dan sebagaimana telah Engkau satukan antara Yusuf dan Zulaikha, dan sebagaimana telah Engkau satukan antara Sayyidina Ali dan Fatimah az-Zahra, dan sebagaimana telah Engkau satukan antara Penghulu kami, nabi Muhammad, dan Khadijah al-Kubra serta Aisyah ar-Ridha”.

 ......AMEENN.....


 

4 ulasan:

Rin Saharina berkata...

congratss cantikk :)
lawa baju awak.sukaaa sgtt tgk :D

Aku pengembara berkata...

Suka gambar background hijau 2.. Nice..

Aku pengembara berkata...

Nice.. suka gambar background hijau 2..

ila sakura berkata...

cantik la baju awak..nice sgt..kain die sedap x pakai?panas x?