Oktober 10, 2011

Tugas WAJIB Tiap Tahun...

24-9-2011 sampai 27-9-2011 berlangsungnya Hari Konvokensyen UKM ke-39 di DECTAR UKM... aku terlibat dalam AJK Rakaman sepanjang majlis Konvo nie berlangsung... tapi aku start join hari Isnin ngn Selasa jer... Sabtu n Ahad xjoin sbb aku dah join berhari raya bersama KOHM kat Gua Batu Maloi...nie la wajah2 yg terlibat disebalik tabir AJK Rakaman.... ^_^

yg berdiri: Kak Yan ( tukang report) , Kak Watie (Camerawoman) 
duduk atas kerusi: kak syanana (grafik)
yg duduk bawah n paling ayu tu: aku la... (switcher)
Situasi dlm Studio, aku duduk sebelah Pengarah,dgr arahan....

kami yg suke bergambar....* Siti Suraya xde lak dlm nie...gi mane ekk???



Nie..hari dah last2 nie...senang sikit nak bergambar....

 Ikutkan ramai lagi Krew-krew Rakaman, tapi masing2 xde mood dah nak amek gambar.. yg nie je lah tinggal....jadilah daripada xda....


Gambar nie semua dari Encik Ikhwan Hashim.... 
(So, jgn nak melenting xpasal2 lak...^_^")

 

1 ulasan: