Februari 09, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU!!!

Assalammualaikum....
Sorry guys...aku menghilang diri sekejap jer...lepas aku suruh korang tinggalkan link korang kat aku,aku xupdate2 kan...nie baru bekesempatan,tu pun curik2 masa jap... Eh2...aku dah letak dah link korang.... kalau xcaye gi la tgk kat bar atas tu..klik la LINK BLOG DISINI .... ade x yg aku tercicir??? kalau ade tolong bagitahu la yek....

Aku telah membuzykan diri dgn pelbagai aktiviti...nak update pun xsempat....antara salah satu yg membuatkan aku buzy,aku dipilih utk jadi fotografer wedding member sekolah aku... xsangka dier kawen awal dari aku..huheuheuehueheu.... dan xsangka gak leh jumpe balik ngn dier...semuanyer kebetulan... oohhh... wedding nie jauh nun kat selatan... kota tinggi yek... terasa kepenatan lak bwak kete jauh2 ni....nasib la ade peneman si SURAYA....terima kasih Su sbb sudi teman aku... 

pada 
SYUHADA & ASYRAF
SELAMAT PENGANTIN BARU....SEMOGA KEKAL HINGGA HUJUNG NYAWA....
CEPAT2 DAPAT BABY....=)

*ade gak gambar aku ngn dorang... haruuusssss......

0 ulasan: