Mac 02, 2010

Anak-anak Buah yang Semakin Membesar...

Minggu lepas cuti lamakan.. 3 hari.. jumaat, sabtu & ahad... aku awal2 dh diberi peringatan yang Abah ku nak dtg KL...so, lepas balik kerja khamis mlm tu aku terus pecut balik Ampang, umah abg ngah... Abah smpai KL dlm kol 1 pagi...abg ngah amek kat PUDU...aku lak duk sne pun aku xbuat pape pun... hari jumaat pagi abah ngn abg ngah gi mancing... pastu mlm gi makan ka Kg Baru... esok paginyer keje aku ngadap FB... pastu tengahari Abg jib dtg nk amek abah gi umah dier lak... terubat gak rindu dpt jumpe anak2 buah yg makin tembam nie.. huhuhuhuhuh.... aku suke dgn kecomelan mereka.... geram sgt2... Bile la nk dpt anak sendiri kan?? huhuhuhu.. kawen pu x lagi..dah barangan nk anak sendiri.. hahahahah.. apepun jom layan gmbar bwah nie....

 
 MELOR NASUHA ARINA MOHAMAD NAJIB

 
 Ckup marah abgnye bile kite ckp nak bawak adik die balik umah kite..huhuhuhu...
sayang tol ngn adik dier....

  
 Iman dgn Abg Aiman....
Kelakar gambar nie...kite suruh amek gambar rapat2.. 
Si abg Aiman nyer pemalu... gi duk atas kerusi...
hahahahah.....pastu maen jeling2...

  
 Aiman yg takot ngn Atuknyer..heheheheh..
kene pakse amek gmbar ngn Atuk...

  

  
 Aksi2 mereka....

 
Anak Bapak~~~


Photobucket

0 ulasan: