September 08, 2009

♥ IMAN YANG COMEL♥


Hye saya MOHAMMAD HARIZ IMAN...
saya berumur 1 1/2 thn...

huhuhuhuhuhuh...
dah besar anak saudara ku ini...
hari ISNIN aku gi umah ANGAH kat AMPANG...
dah lame nak pegi, tpi tulah asyik tertangguh jer...
ANGAH siap sound dah...
"dah xigt jalan nak ke rumah ANGAH ker???"
ayat aku mestilah,"bukan xigt,buzylah...ada projek!!!"
cewaahhh!!!,projek sgtla... tapi memang pun...
balik keje kol 5 jer aku smbung wat projek E-jurnal smpai la kol 7...
pastu terus gi buka kat kedai...
eh!! berbalik kepda tajuk entry....
tgk pic tu... comel kan???
mama dier ckap,"where's ur teeth??"
jap lagi dier leh wat muke camtu,nak tunjuk gigi arnab dier....
hahahahahahahahah....
comel sangat-sangat....

kami berbuka di AMPANG POINT...
ANGAH ajak mkn MEE TAIWAN!!!
jenuh beb nak habiskan...dahla mangkuk besar...
tapi berbaloi la,sedap... dan HALAL!!!


Photobucket

0 ulasan: