November 18, 2010

MAJLIS KAHWIN SHAH&HUSNI

Kali nie nak cerite pasal kawen2 lak... hujung2 tahun nie ramai lak yg hantar kad jemputan kawen kat aku...mane yg sempat tu aku pegi la...klu xsempat tu maaf la yek... maybe sbb jauh n ade hal laen kot mase tu...bukan sengaja xnak pegi..heheheheeh...tapi wat mase nie 1 tempat je aku dpt pegi.. tu pun sbb kawan ofis yg kawen... nanti xpegi majuk la...pengantin siap ugut tu sape yg xpegi..hauhauhauahau...lagipun aku xpernah sampai PERAK... so, aku pegi la jugak,terpakse cancel semua plan aku minggu tu... hahahhah.. jom layan gambar dulu.....

Suraya,aku dan yani...ooo...aku ngn yani adelah sebaya ok... suraya adalah kakak kami..hauhauahuahau... kami bertiga adelah SUPERGURL!!! =)

Nie group wakil2 dri ofis aku....

Lasly mestilah gambar cik punye blog ini...

eh2...ade lagi la...last skali ngn pengantin...

SELAMAT PENGANTIN BARU
SHAH&HUSNI
SEMOGA BAHAGIA KE AKHIR HAYAT
...AMIN...


0 ulasan: