November 18, 2010

Koleksi Kesayangan Hamba.....

Tujuan aku tulis entry nie bukan utk menunjuk2 or riak...dah xde idea nak update ape...nie antara koleksi2 yg aku ade...nie jelah harta aku..huhuhuh...lagi 1 aku nie suke mengumpul..korang nk tahu aku kumpul ape??? so,silalah bace smpai habis yek.... tapi nie sebahagian jer...ade lagi yg aku xsnap...nanti dah xde cerite aku sambung la entry psl KOLEKSI KESAYANGAN HAMBA nie...jom kite cuci mate....

Ini adalah koleksi HANDBAG/PURSE yg bagi aku amat berharga dan amatlah sayang.... sbb ade aku beli pkai duet sendiri dan ade org bagi...dan termahal bagi aku...(bagi korang mestilah xmahal..nie beg cikai2 jer..huhuhu) Aku suke CARLORINO dari SEMBONIA...(so,sape2 nk bagi aku  present,makesure CR ok..hehehhehe)

Nie koleksi kasut2 aku...paling lame kasut aku pkai adelah dlm 3thun...kasut tu org bagi,sgt selesa dipkai...
kebanyakkan kasut aku semua bertali,sbb aku xleh pkai kasut bertutup..xde size..dan kaki aku cpt melecet...yg ade nie pun aku jarang2 pakai... bile kene pakai barulah aku pakai.. tu pun kene standby selipar dlm kete...heheheehehe...

Ini plak koleksi pengumpulan aku... aku suke kumpul beg2 kertas or beg2 plastik yg comel2... byk lagi nie.. tpi nie je la aku tunjuk...nak tunuku semua byk sgt la.. malas nk kemas balik nanti...heheheheheh

Nie antara gadjet2 yg aku ade... dan yg paling aku syg...huhuhuhuhu....semuanyer duit sendiri... tpi ade gak yg org laen topup2kan...=)

So, inilah harta yg aku ade...rumah??? kereta???
hahahahah..tu lom lagi...xckup wet lagi...
tunggu bisness maju..
AMIN....

0 ulasan: