November 13, 2012

PERKHIDMATAN PHOTOBOOTH {HAZAMAN & ANISHA}

Assalammualaikum....

Hye uuollss....sihat ke semua?? mesti ramai yg bercuti kan minggu nie?? termasuklah aku... semoga korang bercuti dalam keadaan sihat dan selamat...

 Kat sini aku nak cerita kat korang... weekend yang lepas, aku telah membuzykan diri di majlis kawan baik encik tunang... sebabnya, kawan en. tunang telah mengambil perkhidmatan PHOTOBOOTH dengan kami (aku & en.tunang)... aku tahu la korang diluar sana ada x yang tahu tentang kewujudan photobooth nie... tapi masa aku buat PHOTOBOOTH nie kat MELAKA, orang2 sana masih ramai yg belom tahu...klu kat KL xpyah ckplah..memang dah melambak dipasaran... di MELAKA pulak, tetamu2 yg dtg igt nak ambil gambar n tulis dlm guestbook tu berbayar... so, mereka telah salah anggap tentang kewujudan PHOTOBOOTH nie disana... Dengan ini, aku sebagai pemilik PHOTOBOOTH tersebut kenelah explain kat tetamu2 yg dtg yg benda nie semua PERCUMA, kerana pakej nie pihak pengantin dah bayar... ^_^

Pengalaman pertama yg aku lalui nie, mula2 tu memang malu la.. xda sapa yg sudi nak dtg booth kami... tapi lama2, jadi makin seronok, best tengok gelagat mereka duk pilih props, lepas tu bersakan posing depan camera... dan mereka lebih excited bila gambar diambil tu terus keluar filem n lekat dlm guestbook dan seterusnya mereka boleh tulis ucapan utk pengantin beserta gambar mereka...^_^

Dan lagi seronoknya, bila kita serahkan guestbook pada pengantin.... pengantin sgt teruja dan mereka terharu sbb ada kenangan disitu... ^_^ (aku pon excited lebih dri pengantin..weee....)

Kalau korang berminat utk dptkan perkhidmatan PHOTOBOOTH dari kami, boelh la hubungi kami:

*email: lovelycollection2012@yahoo.com
*call/sms/whatsapp: 012 - 5050 564 (anem)

atau pon korang pegi kat link bawah nie:



 semua nie aku sediakan....

 sebahagian guestbook yg telah diisi oleh tetamu....

 backdrop yg simple n nice... ^_^

tetamu yg best, n excited nak tulis dlm guestbook nie....





kawan2 yg sporting dan happening.... 

Akhir sekali mestilah gambar dari pemilik PHOTOBOOTH.... ^_^

0 ulasan: