Oktober 31, 2012

Suka Duka Bertugas dihari Konvokesyen UKM...

Assalammualaikum....

Hye uoollss....apa khabar?? klu xsihat cpt2 g jumpa doktor ok, aku pon xberapa sihat sgt..sbb sakit tekak, sekarang musim kejap hujan kejap panas... cuaca agak tidak menentu... tu ramai yg xsihat tu... 
2minggu yang lepas, aku sibuk dengan Konvokesyen UKM selama 4 hari. Dan selama itulah aku berkampung di dalam Studio UKM. Sabtu dan Ahad terpaksa korbankan waktu bangun lambat semata-mata untuk kerja..huahuhauhauhaua.... Tapi, Team Konvokesyen kali ini sgt BEST!! Happening.... dan xsilap aku, Konvokesyen yang nielah ramai yang turun padang.... 

So, selama 4hri aku berkampung di UKM, aku cerita mana yg igt je lah... sambil2 tu boleh la layan beberapa gambar yang xseberapa nie...

Ini bukti aku kerja 4hri... gambar syok sendiri wajib letak..hahahhahaha

Nie team Bunga-bunga yang menyerikan Team Studio UKM

Dan selama 4hari sejak 4tahun yang lepas dan setiap kali Konvokesyen, inilah tugas aku...
dikenali sbgai  'SWITCHER' @ 'UNIT KAWALAN VIDEO'...

Oh, bunga yg aku pegang tu untuk staf Penerbit UKM, pegawai aku Konvo jugak hari tu...
yang mengapitkan aku tu housemate giler2 ku...hahahahahhaha... xhengat dunia bile jumpa...


Kebetulan semua housemateku pon bekerja time Konvokesyen tu... masing2 ada tugas sendiri... tapi bila habis sidang, berlari-lari aku nak jumpa dorang sebab nak amek gambar sama-sama pakai camera intax nie...hahhahhahaha.... nasiblah dpt housemate yg BEST n GILER2... berposing sakan xhiraukan orang yg lalu lalang..hahaahahha... lap uollssss laaassss......

Nie hari last konvo, kebetulan hari last tu ada exhousemate merangkap anak buah kak muna konvo... So kami yg bekas2 housemate nie menghangatkan suasananyer... 
TAHNIAH SARAH!! BAKAL CIKGU ok!!!

See....nama sy ada ok..hoyeehhhh!!!

Inilah TEAM STUDIO UKM.... cer cari mana aku?? ^_^

Semoga kita berjumpa ditahun hadapan...
psstt: aku xtahulah leh join lagi ke x, harap2 bakal suami izinkan...wuuuuuu ^_^

0 ulasan: