Mei 22, 2012

Permulaan yang Baru...

 Asslammualaikum w.b.t 

Setelah sekian lama meninggalkan dunia blogger nie..eecceeewwaaahhhh...ayat nk gitu....hahahhaah... ok2,aku kene serius.... agak lama la aku xmenulis or menaip or mencurahkan idea2 kat blog kiut miut nie....(kiut la sgtkan... tgn atas bahu mate ke atas..) tapi memang pom... blog ku xde la sepopular blogger2 yg cun melecun n kiut miut kat luar sane..tol x?? ala-ala syok sendiri gitu.... ofcoz, aku memang suke syok sendiri,boleh gitu?? KAU ADA?? hahahahhahahaha.....

oh! merepek sudah.... oklah,tujuan aku menaip semula nie sbb aku rase byk kot aku nak share ngn korang.... tapi tu la..xtahu ada masa ke x nak menaip nie... tapi aku update sikit2 la eh... 

So, dengan hati yg nekad dan xnak dah toleh2 belakang...aku nak maju kehadapan jer..... aku dah lupakan kisah2 lama yg membuatkan hidup aku xmenentu....(aku yg pilih jln mcm tu...so xguna aku nak menyesal skrg..tol x??) 

Dengan semangat dan azam yg baru nie...(dah tgh thun baru ko nak berazam yek anim??) ngeeeee..... aku terus mengorak langkah maju kehadapan bersama-sama dgn cita-cita dan impian yg suatu hari nanti akan aku capaikan sehingga aku berjaya...........!!!! (haaaaaa...semput...)

Eh! korang..... aku kan... malu la nak cakap.... xpelah...nanti aku xmalu dah aku cakap kat korang eh...weeeee~~~~

jom kite berehat sebentar minum teh (terbaik dari ladang)
 
 
 pst: nak ckp ke x? nak ckp ke x? nak ckp ke x? aduss...dilema laaa......^_^
 
 

0 ulasan: