Januari 13, 2012

Tidur ditindih Dek Hantu??

Korang pernah kene tindih hantu time tido?? 

Kenapa hantu biasanya tindih perempuan? Apesal jarang sangat gua dengar cerita hantu tindih lelaki ketika tidur?? 

salah satu teori gua adalah, hantu juga mempunyai nafsu.. Kalau lelaki kena tindih maknanya sama ada itu hantu kak limah atau hantu gay..


Dah nama pun hantu, mestilah keadaan fizikal dia pun fleksibel juga. Kalau korang ditindih hantu maknanya body korang ketika tidur  memang sesuai dengan nafsu hantu. Tahniah diucapkan.
 

Tapi, golongan manusia yang dah kahwin biasanya tak kena tindih dengan hantu dah.. Tak pernah lagi setakat ni gua dengar golongan bini-bini kena tindih dengan hantu. Cerita kena tindih dengan laki sendiri itu perkara biasa kot.. haha..
 
 hahahahahha.....aku pom xtahank bace email nie...so, sbb xnak gelak dorang2, aku share la ngn korang eh.. bijak tol idea si pengulas nie..ade jer...hahahahahha...harap maaflah gambar agak luch disini... ^_^

 

0 ulasan: