Mei 16, 2011

Promosi Pembukaan FAIRYTALE BRIDAL BOUTIQUE

Assalammualaikum semua....
Mulakan hari anda dengan senyuman....SENYUM...xperlu kata apa-apa...ngeee~~~~
eh2...aku nak cerita nie...cube baca tajuk kat atas nie... korang rasa-rasa untuk ape yek??? 
Oh...aku nak kawen???? No..No..No...lambat lagi kot....cube teka lagi??? klu tepat jawapannyer xdpt hadiah pun sesuke je teka..hikhikhik..... 

Oklah,meh sini aku nak cerita pasal Fairytale Bridal Boutique...
Lately, kebuzyan aku bertambah-tambah...sbbnyer,aku dalam proses untuk membuka Butik Pengantin yg dinamakan FAIRYTALE BRIDAL BOUTIQUE....
Sedap x nama butik aku??? sweettt jer kan???
Butik nie masih dlm kekurangan lagi,tapi Insyallah semuanyer akan lengkap dgn jayanya...tapi lambat sikit la... 
Butik nie juga ada 3 orang perempuan chomel yg menguruskan....
Fiedah(wedding planner), Marya(Makeup Artist) & Hanem(Photography)
Buat masa sekarang semua urusan dilakukan dirumah... sbb kami blom decide utk buka kedai lagi... baru nak menapakkan dlm bidang nie.... Doa-doakan la kami berjaya yek....mane tahu dah berjaya nanti, kami leh wat contest utk bakal2 pengantin, mendptkan khidmat kami dgn PERCUME ker.... hehehehehheeh

Buat masa ini....

FAIRYTALE BRIDAL BOUTIQUE menyediakan perkhidmatan :
  1.  Make up
  2. Make Busana Pengantin
  3. Gubahan Hantaran
  4. Mini Pelamin
  5. Fotografi
Koleksi dari Fairytale Bridal Boutique.............
Busana Pengantin

Gubahan Hantaran

Pakej2 yang Fairytal Bridal Boutique sediakan amatlah berpatutan... Jika korang cari pakej Bajet, boleh la booking/berurusan  dengan kami... Pakej kami starting serendah RM350-RM5000...Insyallah,perkhidmatan yg kami sediakan amatlah berpuas hati dan berkualiti....

Untuk pertanyaan lanjut korang boleh hubungi Fiedah (012-585 0786) @ emelkan ke fairytalebridal11@yahoo.com @ korang pegi je kat sini klu nak tengok koleksi2 laen....

FAIRYTALE BRIDAL BOUTIQUE



 

0 ulasan: