September 25, 2012

AMERANEM | Makeup Tunang Sentuhan Eza Nabil

Assalammualaikum...

Hye uoollss....aku nak cerita MakeUp masa tunang hari tu... kalau ada yang tertanya-tanya siapa yg makeup kan aku... aku booking makeup dari SENTUHAN EZA NABIL... aku xtahulah klu antara korang dah kenal dengan kak Eza nie... Aku memang xkenal, cuma kenal melalui FB shj... aku book pon melalui FB..memang tawakal habis lah... 

Mulanya, aku duk mencari makandam melalui FB jer ok..sbb aku xda masa nak pegi kedai ke kedai kat Melaka tu nak belek2 n tanyer2 makeup utk tunang... So, aku terjumpalah FB SENTUHAN EZA NABIL ni... Sentuhan dari Kak Eza nie boleh tahanlah... cantik...  So, aku pon selidik2 la... tanya price utk majlis nikah dan bertandang (time tu aku xterpikir pon aku akan bertunang... ^_^)... bila dpt tahu harga dari kak Eza... WOW!! sgt2 berpatutan... hehehehheeh.... 

nikah RM250.00
sanding RM250.00
trial makeup RM150.00
So, aku diamkan la dlu....Cuma aku ralat sbb Kak Eza nie xambil job luar dari Melaka....huhuhuhuhu....cedih...klu x memang aku nak siap booking Kak Eza awal2 utk makeup nikah aku.... So, nak dijadikan cerita...tetibe plan untuk bertunang jadi iaitu pada hari raya ke-2...cuba korang bygkanlahh..raya ke-2 tu,dah tentu2 lah org nak berayakan... aku pon duk pk lah, mana aku nak cari tukang makeup nie...aduyaiii....mati kutu jap dibuatnyer...

Aku pon try2lah tanya kat Kak Eza nie...time nie dah berharap sgt dier boleh buat..sbb dah last2 minit kot...xsilap bulan puasa masa itu... Alhamdulillah, Kak Eza ckp boleh..huhuhuhu..lepas azab aku jap... Aku pun deal bila n pukul berapa n kat mana.... 

S, bila esok nak majlis...Kak eza akan update dgn kite... utk kepastian... masa hari kejadian itulah 1st time aku kenal orgnya... cantik n comel... patutlah makeup org pon cantik ^_^... TQ Kak Eza... Ada jodoh kite berjumpa lagi..weeee......

Kalau korang berminat nak try makeup dari Kak Eza ni, korang boleh hubungi beliau kat:
@
0176814788

 Nielah ownernyer...
 (comelkan??)

Bawah nie semua cth2 makeup dari SENTUHAN EZA NABIL






0 ulasan: